skip to Main Content
De Twee Basis Opties Van Het Logo Voor Kozijnkracht

Waar fotografie, vakmanschap en sfeer samenkomen

Kozijnkracht is een leverancier van kunststof kozijnen, die mij vroeg een krachtige huisstijl te maken. Bij de start van het project spraken we over de strategie en uitstraling van het merk. Hieruit kwam naar voren dat fotografie én sfeer belangrijke thema’s waren. De opdracht voor de uitstraling? Die moest getuigen van vakmanschap en zowel degelijk, rustig als ook zakelijk overkomen. Inmiddels is een complete huisstijl opgeleverd met de logo’s in diverse varianten, ‘huisstijldrukwerk’ en natuurlijk een passende website.

Het basislogo en de varianten van het logo voor kozijnkracht

De logo’s worden altijd geleverd in diverse varianten. Voor deze klant is als basis een versie in Pantone drukkleuren gemaakt, een full colour versie met verloop voor online gebruik, een exemplaar voor diapositief gebruik en eentje voor gebruik in zwart-wit media.

Voor de website heb ik een aantal gerealiseerde projecten vastgelegd. Deze fotografie is gebruikt voor sfeermateriaal, maar ook om de kwaliteiten en de uitstraling van het product te tonen. In de website zorgen uiteindelijk zowel de kleurstelling als de fotografie samen voor de gewenste sfeer.

Een aantal producten is nog ‘onder handen’ zoals een brochure en productbladen. Ook de website wordt zo nu en dan voorzien van nieuwe input, maar is nu al een bezoek waard.

Screenshot van de website die is vormgegeven voor kozijnkracht

De presentatie van jouw product of dienst verbeteren?

Beeldwerken brengt ondernemers in beeld met hun product of dienst. Met goede fotografie en sterke vormgeving krijg je de uitstraling die je nodig hebt. Wil je vrijblijvend het gesprek aangaan? Bel of mail je vraag.